گلدان کاکتوس اپونتیای مینیاتوری

گلدان کاکتوس اپونتیای مینیاتوری

گلدان کاکتوس اپونتیای مینیاتوری

$‎16.95
موجودی: ناموجود
امکان تحویل برای فردا

گلدان کاکتوس اپونتیای مینیاتوری یا اپونتیای صخره ای در میان هزاران گونه کاکتوس، شاید محبوب ترین و شناخته شده ترین نوع کاکتوس باشد. این کاکتوس زیبا یکی از واریته های معروف کاکتوس اپونتیا است. در صورتی که خانه شما نور زیادی دارد پیشنهاد ما به شما خرید آنلاین گلدان کاکتوس اپونتیای مینیاتوری است. سفارش آنلاین گلدان کاکتوس اپونتیای مینیاتوری هدیه ارزنده برای همه کسانی است که علاقه فراوانی به نگهداری و پرورش کاکتوس دارند. این گلدان آپارتمانی گیاهی با ساقه های باریک و بلند به شکل مار، که خارهای آن به صورت ستاره ای از نقطه ای بیرون زده است. این گونه از اپونتیا که با نام علمی Austrocylindropuntia subulata شناخته می شود و بومی کشور پرو است. این کاکتوس جزو گیاهان مقاوم است و بدلیل اینکه ساقه های کوچکی روی ساقه های دیگر می روید به آن گیاه اپونتیای سبز بچه‌زا نیز می گویند که می توان به راحتی این بچه های کوچک را از گیاه مادر جدا کرد و با کاشتن در گلدان، آن را به یک گیاه جدید تبدیل کرد تا به همین سادگی تکثیر شوند. این کاکتوس زیبا بسیار مقاوم به خشکی است، پس با خیال راحت می توانید بدون نیاز به آبیاری و مراقبت زیاد آن را در خانه نگهداری کنید. این گلدان زیبا را می توانید برای مراسم هایی نظیر تولد، تبریک و یا تشکر از یک دوست، افتتاحیه یک مکان جدید، عیادت از بیمار و یا حتی سالگرد ازدواج و یا آشنایی به عزیزان تان تقدیم کنید.

جزئیات

ارتفاع حدودی این گلدان حدود 50 سانتی متر میباشد.
همراه این گلدان گل پیام شما نیز بصورت زیبا و رایگان، آماده و ارسال می شود.

شرایط نگهداری

نور: در قسمتی پر نور قرار دهید. در ماه های تابستان برای ماندگاری و سلامتی بهتر گیاه در نقطه ای آفتابی در باغچه قرار دهید. در ماه های سرد به داخل خانه انتقال دهید تا از دما و هوای خیلی سرد دور بماند.
آبیاری: بهتر است صبر کنید تا خاک گلدان خشک شود سپس آبیاری را انجام دهید. در فصل تابستان آبیاری را به صورت منظرم انجام دهید و در فصل زمستان بسته به سرما آبیاری را کمتر کنید.

نحوه ارسال

گل های سفارشی شما توسط سفیرهای گل بازار در تاریخ مورد نظر به آدرس عزیزان شما ارسال می گردد. ما تضمین می کنیم، هدیه شما در تاریخ مقرر تحویل گردد، تا حداکثر سورپرایز را برای عزیزان شما ایجاد کند.

نظر خودتان را بنویسید
دیدگاه شما درباره:گلدان کاکتوس اپونتیای مینیاتوری
امتیاز شما
سوالات پرسيده شده
No Questions
محصولات مرتبط
همراه این محصول خریداری شده